Leestips
Leestips
Mocht je tijdens de feestdagen tijd over hebben dan een paar tips van boeken die je als marketing en communicatie professional gelezen moet hebben.
– Schizofrene Marketing van Joris Merks
Een boek waarin een de online en offline media, methodieken, denkwijzen en aanpak in elkaar verstrengeld worden. Voor velen logisch voor nog meer een eye opener.
– Crack the Code van Martijn Sjoorda
Hoe zie je de ontwikkeling van organisaties? Waar ligt het speelveld. Sjoorda geeft op heldere wijze weer hoe je hier mee om kunt gaan. Inspiratie en andere nieuwe inzichten.
– De Cirkel van Dave Eggers
Dit boek heb ik in 1 zucht uitgelezen. Een inhoudelijke roman met een visie op de huidige maatschappij. Een kopie van 1984 van Orwell? Maar dan wel met de kennis van nu en angstaanjagend realistisch.
– Zakendoen in de Nieuwe Economie van Marga Hoek
Nieuwe en andere inzichten in de economie. Op een gemakkelijke en heldere manier geschreven.